.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با موافقت نمایندگان مجلس ؛
به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد/ استثنائات قانون کاهش یافت
شمال نیوز: با موافقت نمایندگان به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی ممنوع و تعداد استثنائات این قانون هم کاهش یافت.

به گزارش شمال نیوز، نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 2 مرداد ماه) طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را بررسی و با 194 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع تصویب کردند.

به موجب ماده واحده این مصوبه؛ تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوب 20 اردیبهشت ماه سال 95 به شرح زیر اصلاح می‌شود:

به کارگیری بازنشستگان در سمت‌های مذکور از بندهای الف، ب و ج ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر ماه سال 86 و همچنین به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صرفا در دستگاه‌های متبوع خود مجاز است. به کارگیری بازنشستگان در وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد از مجموع نیروهای شاغل رسمی این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه‌ مذکور مجاز می‌باشد.

دارندگان اجازات خواسته مقام معظم رهبری، جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 3 سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی می‌باشند.

شایان ذکر است، بر اساس این مصوبه به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی به استثنای روسای قوا، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان مجلس و معاونان رئیس جمهور تصویب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1397
با این حساب و کتاب استاندار ما هم رفتنی شد
من پیشاپیش از استاندار محترم مازندران خدا حافظی می کنم
نا شناس 2 مرداد 1397
این استثنائات خودش تکلیف این قانون رو مشخص کرده
سیدجعفرکاظمی 1 مرداد 1397
دلتان را خوش نکنید استخدام بارنشیتگان در پروزه های شرکتهای بزرگ باحقوق های بالا بیداد میکند مانند شرکت ......که وابسته به وزارت نفت است
نا شناس 2 مرداد 1397
منظورازنمایندگان مجلس چگونه است؟.مثلا اگرکسی 20سال قبل نمایندگی مجلس برای یک دوره رای آورده بودالان میتواندبه اداره خودبرگرددوبازنشسته محسوب نمیشود.
نا شناس 3 مرداد 1397
سلام
قانون زیاد داریم مهم اجرای صحیح قانون است.
کارمند 3 مرداد 1397
کی به حرف مجلس گوش میده. مجلس شده موتور تصویب طرح ها و لایه های پر زرق و برق اما بدون ضمانت اجرایی که کسی نگا هم نمیکنه بهشون. دلیلشم اینه نماینده ها قیمت خودشونو در حد درخواست مجوز استخدام پسرخاله تو فلان زیر مجموعه بهمان وزیر آوردن پایین.
کیان 3 مرداد 1397
با سلام اگه نمایندگاه مجلس طرح بدهند برای انتخاب یا انتصاب افراد واشخاصی که در سیستم خصوصی شغل هستد برای اشتغال مدیریتی در سطح پستهای دولیت خیلی عالی میشه... افراد واشخاص توانمندی هستند در بخش خصوصی که توانایی اداره ارگان ها نهاد وموسسات و... را به خوبی دارند ولی چون در بخش خصوصی هستند نمیتونند در این حوزه بکار گیری شوند صرفا به خاطر بیمه اونها فرق داره.. اگه طرح بدهند که این مشکل حل بشه عالی میشه.. تشکر
مازندرانی 3 مرداد 1397
ریس دانشگاه مازندران 7، 8 سال پیش بازنشسته شده، ولی در دولت( پیرمردان) روحانی باز دوباره اومده ریس دانشگاه شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.